neox, możliwe że poprzez przerdzewiałą gruszkę kierownice w turbo od samego początku po zamontowaniu nie chodziły w pełnym zakresie i teraz dochodzi do trybu awaryjnego przerabiałem ostatnio taki temat u brata w G4 115KM jeździł ponad rok ,turbo odkupił od znajomego z małym przelotem ale nie powiedział że coś sie działo z gruszką , i po tym czasie pewnego dnia wyszło przeładowanie , co sie okazało gruszka nie chodziła w pełnym zakresie , podmieniliśmy gruszkę z mojego starego turbo i po założeniu sztangi na dzwigienkę od zmiennej geometrii trzeba było wcisnąć gruszkę 1cm aby ją założyć na otwory mocujące , po podmianie jazda próbna no i decyzja o czyszczeniu turbo , wynik zapieczone kierownice nie wracały do początkowego ustawienia , po zamontowaniu okazało się że jest delikatnie słabszy ze startu co poświadczyło o tym że przed czyszczeniem łopatki były delikatnie przymknięte .ok
pozdro
pozdro

Komentarz